De petita a l'escola em deien que era com una formigueta, a l'institut també; potser val més la pena ser una formigueta i arribar que perdre's pel camí...







dijous, 30 de setembre del 2010

Grau de compromís adquirit en relació als coneixements previs que he reflectit en les entrades publicades anteriorment

Ara mateix el meu grau de compromís es prou alt, ja que són els meus coneixements previs, coneixements que he anat construint al llarg dels meus anys com a professional de l’educació i com estudiant; tot i això la meva experiència em diu que segurament al llarg del semestre aquests coneixement previs s’aniran reorganitzant i modificant, gràcies a les diferents activitats, lectures i debats que realitzarem.
Per defensar algun coneixement davant un tribunal necessito estar molt segura d’aquest i per estar segura em cal fonamentació teòrica, referents,... Tot el que hi ha en aquesta avaluació inicial es de collita pròpia i tot i que el compromís pot ser elevat el grau de seguretat per defensar-ho davant un tribunal no ho es tant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada