De petita a l'escola em deien que era com una formigueta, a l'institut també; potser val més la pena ser una formigueta i arribar que perdre's pel camí...







divendres, 1 d’octubre del 2010

Benvinguts

Aquest és el primer blog que he creat, i hi esteu tots convidats a participar-hi. La veritat es que havia participat en blogs d'amics però creia que fer-me un era massa temps, que no el podria tenir actualitzat, potser massa complicat... Finalment m'he trobat amb la obligació de crear-ne un i la veritat és que a mida que l'anava dissenyant m'anava enganxant i motivant més. Soc conscient que és un blog sencill, però estic segura que amb el temps anirà millorant i entre tots el farem molt més ric, sinó en el format segur que en el contingut ja que aquest blog ha estat creat per poder aprendre i reflexionar sobre les noves tecnologies de la informació i la comunicació en l'educació; però estic segura que sempre que el temps m'ho permeti aniré afegint altres cosetes lligades amb els meus interessos (educació, cultura popular,...)
Espero que hi participeu ja que així segur que tots plegats aprendrem coses noves i sobretot que gaudiu d'aquest nou espai !

2 comentaris:

  1. Gràcies a tu i als companys, he pogut fer realitat l'enllaç a la signatura... ahir em semblava impossible ... i avui! mira al fòrum!he pogut! :D
    Gràcies :)

    Mª José

    ResponElimina
  2. Es tot un plaer saber que he pogut ajudar-te, gràcies a tu per dir-m'ho!
    Una abraçada i fins la propera!

    ResponElimina